
اشخاص زیرک از بدبختیها و گرفتاریهای دیگران آگاه و بیدار میشوند، ولی اشخاص نادان از بلاهای خود عبرت نمیگیرند. بنجامین فرانکلینمنبع : https://roozaneh.net/ بخوانید...
ادامه مطلب
هدف اصلی انسان رسیدن به خالق است.تکامل انسان به ازدواج بسته است وتنها دلیل ازدواج آرامش بیشتر است. آرامش بیشتر نشانه ی تکامل بیشتر است. همانگونه که خدا آرام است و آرامش را دوست می دارد برای رسیدن به خدا باید آرام بود.هنگامی که انسان نیازش کامل برآورده شود به آرام میرسد. و خدا بی نیاز آرام است.و نیاز چیست؟قبل همه در زمین برای انسان نیاز جسمش ارجح است و بعد جسم روحش و اما نیاز جسم چیست؟همانگونه که میدانیم هنگامیکه انسان نیاز به خوراک و پوشاکش در حد تعالی وجودش رعایت گردد گوشه ای از نیازش برآورده گ...
ادامه مطلب